Boludaki Tesadüf Arıza

Iş yerim ankarada ama ailem istanbulda olduğu için hafta sonları güzel havalarda otomobil ile gidiyorum tekrar böyle bir zamanda dönerken gece saatr 11 de bolu mola verip aş yiyordum o ara bir otobüs yanaştı dumanlar içinde motorunun ar-ıza yapmış piston patlatmış gidemiyor.bir anda ortalık karıştı yolcular enaz 2 saat veya daha fazla bekliyeceklerdi bu arada karşı masama ikivalizi olan iki bayan oturdu düşünceli bir şekilde yarın imtihana yetişemiyeceğiz diyorlardı moralleri fazla bozuktu bende yanlarına gidip geçmiş olsun dedim bana evvel yanıt vermedi sonra dedimki hususi arabamda iki şahıs gelebilir ankaraya diyince nasıl sevindi derhal elimi sıktı elleri fazla hafifti birisi nesrin diğeri istek idi ikiside 33 yaşında muallim saate baktım 11 –

3 saate gideriz dedim tamam dediler ve yola çıktık nesrini öne aldım istek arkaya bindi sakın uyumayın dedim nesrine yoksa bende uyurum dedim

tamam dedi başladı yaşam hikayesini anlatmaya

bir baktım istek arkada uyumuş nesrine dönüp bana yaslanarak uyuabilirsın dedim başını benim koltuğa koyup uyudu.

ankaraya gece 2 de girdim uyandırdım bana bizi bir otele bırakırsan memnun oluruz dedi

benim evim musait yanlız yaşıyorum korkmayın yemem sizi dedim.peki deyip güldüler yalnız bir şartla yemekleri siz yapıcaksınız bende sizden nakit almıyacagım dedim nesrin sana fazla boçlandık nasıl öderiz bunları diyince bende önemi yok dedim.sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım uyandırdım saat 8 gibi 9,30 sınav varmış yetişiriz dedim.neyse giyinip cıktık evin iş cep telefonlarınıverdim her hangi bir şey olursa arayın dedim ve bırakıp ise gittimakşam 5 de eve geldim oturuyolar idi sonuçların 3 gün içinde belli olucağını rahatsız etmiyelim dediler bende

iki hanım evde olunca yazlızlık zor olduğunu tersine kalırsanız iyi olur dedim o arada istek öyle bir oturmuşki her şeyi meydanda içinde hiç bir şey ve yok altında kilotda yok yemekler yedikten sonra bulaşıkları nesrin yıkıyordu bu arada istek iki kahve yapıp yanıma geldi karşılıklı içtik ani bacaklarını acıp amcığını bana gösterdi bana burası fazla yanıyor söndürsene diyince alıp döşek odasına gidip direk

kalkık bir vaziyette kuru kuru soktum vıcık vıcık dı dibine kadar girdi on dakika pompaladım

ağzına aldı yalayarak kaldırdı arkasını döndü götten yap dedi tükürükleyip soktum bas bas bağırıyor durmak yok dedim git gellerden sonra boşaldım kalkıp banyoda yıkanıp salona geçtim nesrin arzunun ateşini düşürmüssün benimkini ne vakit yapıcaksın deyince sen iste olur dedim.

11 gibi yatağa nesrinle birlikte yattım harika sevişiyordu tam bir profosyenel gibi cok tazyikli ağzına boşaldım ve bu arada nesrine aşık oldum benimle kalmasını iştedim kabul etmedi her vakit sikebilirsin istanbulda dedi

3 gün işe gitmedim evde kilotsuz gezdiler sikim kaktıkca hangisi yanımdaysa onu siktim tam 5 kilo verdim ama nesrinin amı diğer onları yolcu ettikten sonra her hafta uçakla gidip iki gün iki veya üç kız oluyorlar hepsini yapıyorum

bazen kızlardan habersiz uçakla nesrini ankaraya getirtip ikigün hiç yataktan çıkmıyorum

nesrine asık oldum istifa attirip ankaraya aldırdım